1.) Hol található az irodájuk?
- 9330 Kapuvár, Deák Ferenc u. 2.
- 9023 Győr, Buda u. 2.
2.) Milyen elérhetőségeken lehet még Önöket keresni?
- Kapuvári iroda telefonszám: +36 70 453-55-76; +36 30 831-08-17
- Győri iroda telefonszám: +36 20 210-65-43; +36 30 831-08-19
- Email: info@timetravelutazas.hu
3.) Mikor van nyitva az irodájuk?
- Kapuvár: Hétfőtől- Kedd – Csütörtök 09:00- 16:30; Szerda 09:00-15:00; Pénteken telefonos ügyelet
- Győr: Hétfőtől- Péntekig, 08:00- 16:00
4.) Milyen utazások képezik az iroda fő profilját?
Irodánk saját szervezésű repülős, autóbuszos körutazásokat és egynapos külföldi és belföldi utazásokat szervez. Szervező irodaként közvetítéssel is foglalkozunk, így minden más utazásszervező ajánlatát is foglaljuk utasaink részére. Számos belföldi Tour operátor mellett már külföldi szervezők kínálataival is foglalkozunk, legyen szó akár budapesti vagy bécsi indulású utazásokról.
Nyaralóprogramok mellett városlátogatásokkal, szervezett csoportos utakkal, hajóutakkal, illetve repülőjegy értékesítéssel is várjuk utasainkat.
Természetesen az utazásokhoz biztosítást is tudunk kötni, amelyről részletesen az oldalunkon található „utasbiztosítás” fül alatt olvashat, vagy érdeklődhet elérhetőségeink bármelyikén.
5.) Mivel és hogyan fizethetem ki a lefoglalt utazásomat?
A kiválasztott utazást fizetheti személyesen készpénzzel irodánkban, vagy átutalással a foglaláskor megadott bankszámlánkra, mindkét esetben a kiajánlott valutában.
Amennyiben foglalása az utazástól számított 30 napon kívül esik, úgy 40%-os előleg elegendő a befizetéshez, a fennmaradó 60% pedig a 30. naptól esedékes. Vannak kivételek, pl. a repülőjegy, ami teljes összeges befizetést igényel.
6.) Milyen adatokra van szükség a foglalásnál?
Utazási okmány szerinti pontos utas nevek megadására – gyermekek esetén születési dátummal -, valamint megrendelő személy elérhetőségeire.
7.) Mikor és hogyan kapom meg a részvételi jegyeket?
Általában 7-10 nappal indulás előtt, amelyet át lehet venni személyesen irodánkban nyomtatott formában vagy email-en keresztül elektronikusan.
8.) Foglalás után milyen jogszabályok vonatkoznak rám, mint utasra, illetve az utazásszervezőre?
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) mindig foglalás napján kerülnek átadásra az utas részére, az adott út szervezőjétől függően azonban különbözőek lehetnek. Az ÁSZF tartalmazza az utazásszervezőre illetve az utasra eső kötelezettségeket is.